Wednesday, January 19, 2011

...

Ahoi!

Oleme jõudnud nüüd vaikselt eluga harjuda siinpool. Kuid alustagem algusest....

...Pakkimine- remi pakkis oma asjad 20 minutiga. Põhimõtteliselt võttis ta need ajsad kaasa, mis mina talle valmis panin. Sealt väiksest hunnikust noppis ta veelgi asju välja:). Kõige pahem on see, et me kumbki ei mõelnud tööriiete peale :). Ja mina suutsin jällegi liialt palju pluusikesi kaasa võtta. Kui Norra võtsin kaheks nädalaks 23, ja kasutasin viite, siis kolmeks kuuks võtsin sama palju. Ma lihtsalt ei suutnud valida mis värvi ja kujuga võtta või jätta. Aga ega ma neid enda kotis hoiagi.

Lennujaamas olime unes.

Inglismaal pidime aega parajaks tegema umbes 10h. Siis ootas meid ees 13 h lennusõitu Malaisiasse. Ebamugav,väsitav,kitsas. Kulala Lumpuris oli vaja pea 24h aega parajaks teha. Jube niiske, must, palav. väsinud. Plaanisime linna minna, kui hakkasime uurima, et kuidas jne... tuli meil kasulikumaks  lennujaama jääda.  Proovisime kohalikku toitu, veetsime aega Starbuckis erinevaid kohvijooke proovides-imehead! Magasime keset lennujaama nii sügavalt et ei kuulnud mitte kui midagi ja nii palju tunde. Ajavahe hakkas mõjuma. Lend Perthi võttis aega 6h. Pool 6 hommikul olime kohal.
Mainin ära, et pagasi sain igal pool kohe kätte. Kõik saime! ja eestlasi oli iga lennu peal ja igal pool
Kui Aussi lendasime, siis pidime täitma paberi, kus samas kinnitasime, et ei too Austraalisse mingit toitu . Remil olid kotis õunad. Loomulikult kirjutas, et ei too midagi ja arvake ära kes sai riielda kontrollis:). ma pole kusagil mujal nii suurt kontrolli näinud kui Aussi sisenemisel.

Vastu tuli meil Ott oma punase pisikese isetormavaga. Arvake ära mitu korda oli meil sel päeval reaalset võimalust kokkupõrkeks. Te ei arva ära ja mina ei mäleta. Liiklus on seal teises suunas kui meil kodus. Seda päeva ma suurt ei mäleta. Reziim oli sajaga sassis. leidsime hotelli endale, hommikul kell 9 olime basseinis juba ja joime olut, kaisime pangas konto nr tegemas, vaatamasime tookohta, kuhu jargmisel paeval pidime minema ja 9st juba magasime.






REEDE/ meie esimene toopaev ... sellest raagin monel teisel paeval, sest ma pole motetega hetkel teie juures lugejad. meil on siin Oti sunnipaev, eesti muusika, liha, vana tallinn, soe ohtu ja monus meeleolu . Ja olu mida joon, teeb minuga oma too.
Olu on siin hea ja maitseb hea!

Chillime!

1 comment:

  1. Rõõm kuulda, et ilma suuremate sekendusteta kohale jõudsite! Ja Ott jääb Otiks, iseg Austraalias! :D
    Päikest!

    ReplyDelete