Friday, February 11, 2011

Oleme nüüd uues fotoka omanikud. Remi nõudis praktilisust, mina tahtsin kvaliteeti. Lõpuks ostsime veekindla kaamera, siukse parema ja kallima. Piltide kvaliteediga maa peal oleme rahul, veealla pole jõudnud sellega veel minna.

Aga mu poolik lugu...
...Perthi oli meil sel õhtul niikuinii plaanis minna. Tahtsime end välja elada tantsusaalis. Algas hästi aga lõppes kehvasti, tuju polnud enam kellelgil. Kritiseerima ja kiruma ma ei hakka!
Ott ja Liisa läksid ööseks koju. meie Remi ja muu seltskonnaga ühe Ameerika poisi Matti juurde.

Mattiga seoses...Ott ja Maiko said temaga tuttavaks backpackeris. Mingil hetkel kutsus Matt meid kõiki tema juurde külla. meie teadsime temast vaid nii palju, et ta on Ameerikast, tal on eesti tüdruk, tahab suvel Eestisse tulla ja et ta õpib Eesti keelt. Sinna jõudes tuli välja, et ta pole selle Eesti tüdrukuga enam koos ja ta ei tea enam miks ja et too tüdruk on tema jaoks ideaalne.
Istusime verandal, rääkisime juttu, jõime õlut, Matt näitas oma pilte Austraaliast. Mina juba tukkusin Remi õla peal, aegajalt tegin korraks silmi lahti, et mitte ja päris uinuda ja siis...korraga vaatab mulle arvutist vastu mu enda kursaõde. Tuligi välja, et too sama tüdruk ongi tema armastus. Maailm on tõesti väike:)

Ja Perth on ka väike, mis sest et seal üle miljoni elaniku. Sööme ühes söögikohas ja sisse astub 5 eestlast ja neist 1 oli veel Märdu sõbra Mikku tuttav:)

Pühapäevl, 6ndal veebruaril läksime siis kontserdile BIG DAY OUT. 12 tundi muusikat, 7 erinevat lava, ohtralt erinevaid bände. Tuntumad neist olid Rammstein ja M.I.A aga oli veel näiteks Tool,  Lupe Fiasco, Deftones, Plan B ja veel ohtralt.

Ma poleks uskunud, et seda ütlen aga ma läheks Rammsteini kontserdile veel. Väga võimas show, ohtralt tuld ja ilutulestikku. Olime lavast ehk 5-7 m kaugusel ja kui tuld purskas, siis mul oli kuum. Ma ei tea mis rahvas minust eespool tegi. Võimas!

Et alkoholi tarbida kontserdil, selleks peab minema aiaga eraldatud alasse. Siis ostad sa kõigepealt pileti ja siis lähed sa teise järjekorda, kust pileti eest saad juua. Väravate juures on range kontroll ja alaealisi sisse nad ei lase. samuti ei saa joogiga sellest alast välja. Harjumatu aga vägagi mõistlik. Ise teed valikuid. Mis mulle ei meeldinud oli see, et kõik viskavad oma plekkpurgid maha. lõpuks oli seal meeletu prügiväli.

Tore oli. Meeldis. Öösel sõitsime Remiga koju tagasi. 4h magamist ja 5.30ks tööle.

1 comment:

  1. kui ma luksemburgis crystal castles'i kontserdil käisin, siis seal oli väga vägev süsteem: ostsid õlle ja see maksis 3 eurot minu mäletamise järgi ja see anti sulle plasttopsiga... hiljem, kui topsi tagasi viisid, said euro tagasi. terve kontertpaik oli väga puhas.

    ja muidugi väga tore, et teil fotikas jälle on, hea huvitav jälgida, mis teil seal toimub :)

    ReplyDelete