Friday, February 4, 2011

Hip hip hurraaa meie hurmur Mikk-Kirjak! Sinu sünnipäeva puhul saabus meile Internet!

Me ei ole olnud kadunud. Oleme töö´l käinud ja ilma näinud.

Tööl on lääne-rindel muutusteta. Ikka jalutame ja vaatleme rohtu ja laseme päiksel ennast praadida. Remi pääses sellest. tema jalutamismaht minuga sai täis. Ta on sõbraks saanud traktoriga ja muude masinatega ja ise on väga rahul!

Kuidagi raske on hetkel kirjutada. Mul on olnud väga palju aega mõelda- jalutades. Siis olen oma peas kõik vaimukad jutud valmis kirjutanud teile. Aga ma ei mäleta enam midagi nendest enam:S

Ehk huvitab teid, kuidas ja kus me elanud oleme ja elame...

Esimesed 4 ööd olime perthis ühes hostelis, mille maksis kinni tööandja. Ühel õhtul meeste pesuruumis (seal 4 boxi) ...Remi ühes, Ott teises...hakkas Remi Otiga rääkima...kolmandast boxist tuli hääl: KUULGE MA KA EESTLANE...ja siis naer ja siis neljandast...MA KA. Ma lõpuks ei teagi palju eestlasi seal kokku oli aga 12 oli kindlalt. Ja esimesel meie Perthi päeval läksime kohe panka meile kontosid tegema ja arvake ära kas meie kõrval boxis olid eestlased?

Seejärel sõitsime Rockinghami, nii umbes 40 km Perthist allapoole, sinna kus Maiko elab. Asusime kohe otsima endale elukohta sinna lähedusse ja otsisime seda 4 päeva (seni elasime põrandal ja 4kesi ühes toas). Ja siin me nüüd oleme, Baldivisel. 

...võtsin vahepeal appi õlle:)...see on hetkel ainuke asi mis jahutab väheke ja lohutab - Remi on must 400 km kaugusel.

Elame uues rajoonis aga te ei kujuta ette kui tobedad/toredad (kuidas kellelegi) on Austraalia uued elamurajoonid, mis on hiilgama suured ja mida on hiilgama palju ja on igal pool. Majad ehitatakse nagu Eestiski põllu peale aga mitte mulla vaid liiva peale. Ja majad on üksteise otsas hunnikus. Majad on ilusad, üldjuhul 1 kordsed. Maja ees ilutseb palju erinevaid ja ilusaid lilli ja taimi, mis mulle meeldib. Majadel on aiad ka ja majadel on suured aknad igas küljes. Aga mis mõte on suurtel akendel, kui teed akna lahti ja meetri kaugusel sinust on suur metall aed ja teisel pool aeda 1m kaugusel on juba naaber oma maast laeni akendega? Maja taga on ka aed aga selle pikkus pole 1m vaid mingi 4-5 m. Ja maja ees aeda pole aga on autotee. Ehk siis lühidalt, majad on avarad aga kardinaid eest ikkagi ära ei saa võtta.

Meie majaomanik on nii tore!!!! Ta on Tony Tongalt. Tonga pärismaalane. Tuli samuti siia backpackerina. Ma pole seda vist veel maininud, et austraalaste inglise keelest on väga raske aru saada. esimesel nädalal olin lausa mures, kas ma üldse hakkan panimõmmima mis nad räägivad. Nüüd olen vaikselt sellest ebamäärasest susinast aru saama hakkamas. Tony räägib selgelt ja lihtsalt . Tony on boss kalatehases, ja teeb meile aegajalt kalaõhtuid. Üks õhtu sõime näiteks kala mille kilo hind on 900 kr ja suuri krevette ja karpe. Tony on lahke ja avatud ja mõnus. Kahjuks sattus ta kunagi itaalasest naise otsa ja abiellus temaga. See kolmapäev helistas naise advokaat,et tahab Tony maja maha müüa. Täna saime teada, et meil on aega 2 nädalat uue kodu leidmiseks. Tony ei tea kuhu ta isegi läheb. maja osteti abielu ajal ja selle eest maksnud kogu aeg Tony. kurbkurbkurb...tunneme end siin hästi ja koduselt ja väga oluline- vabalt. Tony tahab kindlasti meiega edasi suhelda ja meie temaga.


Jutupliiats lõpetab tänaseks!





No comments:

Post a Comment