Tuesday, February 15, 2011

Pühapäeva hommik oli raske. Kõige raskem siinsetest hommikutest. Oi kuidas ma Eestis magasin. 10 h oli normaalne,siis tundsin end hästi. Esimesed paar nädalat läksime kell 9 õhtul magama, järgnevad järjest hiljem. Eile näiteks peale 12. Aga hommikuti, kui vaja tööle minna, siis tavaliselt ärkame peale 6, et 7ks tööle minna. Mõnikord peame tööle minema isegi poole6ks. Mis te nüüd arvate, eriti Kirsi, mis kell ma ärkan vabadel päevadel. .... Kell 6. Või noh natuke peale. Ja peale pidu ärkan ma samuti 6 paiku varahommikul. No ja siis ma vähkren nii kaua, kuni Remi ka üleval. Koos ju ikka on toredam.


Pühapäeva hommikul, siis kui peaks kurameerima ja unistama, meie 2 siis hoopis paneme eelmist õhtut kokku. Ja vaatame pilte ja videot ... videot kus me üksteise võidu ...ei teagi kohe mida öelda või kuidas, ei räpi ega laula aga üksteise võidu otsime lauseid, millel sõnad riimuksid. Noh...ei oska kuidagi paremini seletada. Loomulikult oli jube naljakas kõik ja meil kõigil oli väga lõbus. Aga videot meie lõpuni ei vaadanud...kustutasime selle lihtsalt ära, totakad. Jäägu see kõik meile mällu!!!!


Kui Eestist lahkusime, siis mõtlesime, et ostaks siit paar pudelit kangemat kaasa. Just midagi Eestist. Mina lobisesin telefonis, Remi näitas kahte Viru Valget. No mõtlesin, et miks mitte. Vett ja natuke näksi lennukile ja kõik...arve tuli nii suur. Ja siis hakkasin vaatama...peiks oli võtnud 2  pudelit 80% viina. No appi. Ma laupäeval proovingi selle järgi. Ja ausõna, hästi hästi vähe panin... aga mõjus teisiti.



Ja siis ma olingi hädas. Peale 6 und ei tulnud, samas olin töönädalast nii väss ja eelmine õhtu... kergemaks läks päeva keskel. Läksime randa...jõuame kohale ja siis poistel tuli idee- nad lähevad ja ostavad endale laua ära. (laud, millega sõidad kalda ääres)...JA tulevad tagasi, 48 õlut ja 2 lauda. Diil oli siuke- kui ostad kasti õlut, saad laua tasuta kaasa:)
Hea ost!

Ja nüüd järgnevas on kõiges süüdi Meelis. Meie aeg Western Australias on läbi. Nädalavahetusel pakime Remiga asjad kokku ja sõidame teisele poole Aussiet, Cairns´i. Ikka sinna kus uputab ja tormab. Hakkame pakkima avokaadosid. Ka elamine on meil olemas.
Rutiin oli saabunud meieni. Ja nüüd oleme ootusärevuses. Meelisel on juba plaanid valmis meile. Ja kes facebookis on mu pilte näinud veealusest maailmast ... siis see teab, mis meid varsti ees ootab loodetavasti.


 



 

1 comment:

  1. Hiihihihihii! Kell 6 tõusta on igati normaalne :)
    Ja no mille pärast te pidite selle video ära kustutama?! Selle pärast olen küll õnnetu...
    "Remi ja Liina ongi pidu!"

    ReplyDelete