Tuesday, February 8, 2011

Täna puhusid töö juures uued tuuled. Töö ülesannete tahvlil seisis Liina ja Liisa nime taga flagingu asemel hoopis picking rocks and sticks.

Remi arvas, et võiks täna õhtul ise ka midagi blogisse kirjutada. Ma loodan, et ta viitsib lõpetada mu pooleli oleva loo. (kui ei , siis teen seda ise)

Meie fotokas on juba teist nädalat puhkusel. Ühel päeval lõi ekraanile lihtsalt LENS ERROR, ilma et midagi juhtunud oleks. Mul on sellest nii kahju. Oleme näinud palju ilusaid kohti, teinud, käinud, kogenud. Oleks tahtnud kõike seda salvestada. Arvatavasti ostame uue fotoka lähipäevadel.

Laupäeval saabub meie juurde Tiiu:)

Täna õhtusöögiks on meil ainult seda kallist kala, tiigerkrevette, austreid, heeringat ja mingi asi oli veel. Loomulikult käib sinna juurde hea vein.

Peale meie elab siin veel üks tüdruk Jena. Ta kolis meist 5 päeva hiljem sisse. Remi nägi teda esimesena. Mina nägin alles järgmisel päeval. Ja mida nägi Remi tol ööl unes??? ...et seisab bokserites koos Jenaga vannitoa peegli ees ja pesevad koos hambaid . Ta isegi mäletab mis bokserid tal jalas on:) . Jena on kõige ilusam Aussie tüdruk, keda ma siin näinud olen. Ja tore on ta ka. Ja meil on ühine lemmik šoppamispood ka. Ükspäev põrkasime seal kogemata kokku ja ükspäev oli meil kogemata ühesugused pluusid seljas:). ja seda kõike peate te teadma!!!

Ma tahan nüüd kööki minna. Tony valmistab toitu ja tahan näha kuidas ta seda teeb. Aidata ta ei luba, selle asemel vastab ta sulle, et "Relax, take it easy. Take a beer ." 
Eestlased, kes te siia tulete. Õppige need sõnad selgeks ja tehke nii kuidas teile öeldakse. Tony näiteks ei lepi eitava vastusega, et ei õlule. Ja harjutage end peegli ees ütlemas ka NO WORRIES. ja pange see pea iga lause lõppu. Peale kolme nädalat sain minagi täna selle sõnaga maha. Harjutage ka seda, et mis te vastate, kui iga müüja või teenindaja küsib sult "How are you" või siis "How is your day "??? Tsiiisas. sellega pole me siiani harjunud. Ja ma ei taha uskuda, et see neile siin nii korda läheb. Väsitav.

Aga nüüd kööki:)

No comments:

Post a Comment